طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی

همان طور که می دانید برای پیاده سازی یک پروژه طراحی سایت، روش و زبان های برنامه نویسی زیادی وجود دارد. یکی از روش های اصولی و پایه ای این است که شما از طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی استفاده کنید. به زبان ساده تر شما سایت خود را از صفر تا صد، خودتان پیاده سازی می کنید.

در طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی ما طراحی گرافیکی، برنامه نویسی قالب، کدنویسی هسته سایت و طراحی رابط کاربری را بدون استفاده از سیستم آماده و کاملا اختصاصی برای سایت شما پیاده سازی خواهیم کرد.

با طراحی سایت اختصاصی، صاحب سایتی خواهید بود که هیچ نمونه ی مشابهی نداشته و صفر تا صد آن بنا به سلیقه شما، متناسب با نیاز های شما و فقط برای کسب و کار شما طراحی شده است و هیچ گونه بخش یا کد های اضافه ای نخواهد داشت. اگر ایده های جدیدی داشته باشید و یا به دنبال سایتی باشید که از هر نظر بی نظیر باشد، باید طراحی سایت اختصاصی را انتخاب کنید تا به چیزی که به دنبال آن هستید برسید.

 

1. پیاده سازی برای استارتاپ ها

ممکن است پروژه ای که مد نظر شماست امکانات و سناریو پیچیده ای داشته باشد. بنابراین پیاده سازی آن با قالب های آماده سخت و حتی غیر منطقی خواهد بود. اما با طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی می توانید سایت اختصاصی خود را بدون محدودیت و مطابق هر آنچه که نیاز دارید پیاده سازی کنید.

2. سرعت لود بسیار بالا

یکی از مهم ترین نکات یکه در یک وب سایت وجود دارد سرعت لود بالا است که تقریبا همه شرکت های طراحی سایت وعده آن را به شما می دهند.  سرعت لود بالا و بارگذاری سریع یک وب سایت، وعده ای است که تقریباً تمامی شرکتهای طراحی سایت به شما میدهند، اما واقعیت چیست؟ کافیست به یکی از نمونه های وب سایت ما مراجعه کنید و سرعت لود ان را ببینید. سایت های اختصاصی ما با سرعت لود کمتر از 1 ثانیه، خیال شما را برای همیشه از بابت کند بودن سایت راحت می کنند.

3. امنیت

می توان گفت که یکی از مهم ترین مزیت های طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی، اطمینان بیشتر از ایمنی و امنیت سایت می باشد.در واقع مقاومت در برابر انواع حملات یکی از دلایل استفاده از سیستم امنیت اختصاصی است. این ویژگی اللخصوص برای سایت هایی که به مرور زمان احتمال هک شدنشان زیاد می شود، می تواند بسیار مفید واقع شود.

4. محدودیت کمتر و انعطاف پذیری

از دیگر  مزایای طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی انعطاف پذیری بیشتر و محدودیت کمتر آن در مقایسه توسعه با سیستم مدیریت محتوای متن باز مانند وردپرس می باشد. سیستم ‌های مدیریت محتوای اختصاصی برای برآورده کردن انتظارات شما بسیار انعطاف ‌پذیرتر از سیستم‌ های مدیریت محتوای متن باز هستند.

این ویژگی اللخصوص در پروژه ‌های پیشرفته و پیچیده که هم زمان با رشد نیاز به افزودن ویژگی‌ های جدید پیدا می‌کنند، بسیار مهم‌تر هست. انعطاف پذیری و محدودیت کمتر در طراحی سایت اختصاصی به این معناست که وقتی یک تیم حرفه‌ای داشته باشید، هر نوع عملکردی را می‌توانید در یک زمان خاص در سایت پیاده سازی کنید.

6. در اختیار بودن مستندات توسعه سایت

یکی از مزایای طراحی سایت اختصاصی با CMS این می باشد که مستندات، امکان پشتیبانی بهتری را پس از اجرای پروژه در اختیار قرار می دهند.

در این شیوه، مستندات مربوط به برنامه نویسی سایت همواره در دسترس است و در صورت لزوم پتانسیل استفاده کامل از آن برای توسعه ی برنامه نویسی یا رفع مشکلات احتمالی وجود دارد.

7. تبدیل یک سایت کوچک به بزرگ

ممکن است حس کنید که هنوز دارای کسب و کار بزرگی در حد سایر رقبای خود نیستید. یا هزینه و بودجه ی کافی برای پیاده سازی یک سایت با همه ی امکانات دلخواه خود را ندارید. در این صورت شما می توانید در ابتدا یک سایت کوچک با هزینه ای معقول سفارش داده و در آینده و با توجه به قابلیت توسعه بسیار بالای سایت های اختصاصی، کم کم تمام ویژگی های دلخواه خود مثل فروشگاه اینترنتی، خرید آنلاین، باشگاه مشتریان و … را روی آن فعال کنید.

این مهم ترین مزیت و تفاوت اساسی سایت های اختصاصی با وردپرسی یا سایر پلن های دیگر می باشد.طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی باعث صرفه جویی بسیار زیاد شما در هزینه های آینده می شود که برای بهترین بودن در حوزه خودتان هزینه می کنید.

سایر مزایای طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی

برنامه نویسی مطابق با استاندارد های به روز و استفاده از تکنولوژی ‌های جدید

طراحی سفارشی سایت و مطابق با خواست، سلیقه و نیاز مشتری ها

کد نویسی متناسب با توصیه ‌های گوگل و بالا آمدن سریع ‌تر در جست و جوی گوگل

تکراری نبودن و منحصر به فرد بودن با طراحی سایت با قالب اختصاصی

غیر قابل کپی بودن طرح سایت به واسطه کد نویسی منحصر به فرد

برطرف شدن همه ی باگ‌ ها هنگام تحویل سایت و عدم نیاز به به ‌روزرسانی‌ های مکرر

قابلیت افزودن امکانات و قابلیت ‌های جدید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن

طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی در ایراوردپرس

اگر قصد دارید سایت خود را به صورت کدنویسی اختصاصی طراحی کنید، ایراوردپرس در این مسیر همراه شماست. برای مشاوره اقدام کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *